Sunday, October 28, 2012

Lowongan Perta-Samtan Gas Terbaru November 2012

Lowongan Perta-Samtan Gas Terbaru November 2012 | PT. Perta-Samtan Gas, a joint venture between Pertamina Gas and SamtanCo.Ltd. Korea. Companies are cooperating to do the processing of LPG at the National scale and International in South Sumatra. Indonesia.Currently, we are seeking dynamic professional, expertise in both Knowledge and Skill to join our team in Fractionation and Extraction Plant.


Facility Supervisor (Senior Engineer)
Sumatera Selatan

Requirements:

    Bachelorsof Science, Mechanical Engineering
    Min. 5-8 years’ facility/maintenance/warehousing experience of which at least Four (4) years in a similar position (preferred).
    Min. age 30-35 years old.

Warehouse Supervisor
Sumatera Selatan

Requirements:

    Bachelors ofAdministration or Science degree in business/Engineering/related field.
    Min. 5-8 years’ facility/maintenance/warehousing experience of which at least Four (4) years in a similar position(preferred).
    Min. age 30-35 years old.

Shift Supervisor
Sumatera Selatan

Requirements:

    Bachelor’s Chemicaldegree
    Min. 8 years’ in experience in Oil & Gas or EPC Company (Preferred)
    Min. age 30-35 years old

Instrument Supervisor
Sumatera Selatan

Requirements:

    Bachelor’s Electricaldegree
    Min. 8 years’ in experience in Oil & Gas or EPC Company (Preferred)
    Min. age 30-35 years old

HR & GA Supervisor
Sumatera Selatan

Requirements:

             Bachelors of Administration or Science degree  in business/related field
             Min. 8 years’ in Multinational Company
             Min. age 30-35 years old

Finance & Accounting Supervisor
Sumatera Selatan

Requirements:

             Bachelor’s degree Finance & Accounting
             Min. 8 years’ in Multinational Company
             Min. age 30-35 years old

Maintenance Manager (Superintendent)
Sumatera Selatan

Requirements:

    Bachelor’s degree in Mechanical or Electrical Engineering
    Min. 15 years’ experience plant maintenance experience in Oil & Gas or EPC Company (Preferred)
    Min. age 40 years old

Administration Manager
Sumatera Selatan

Requirements:

    Bachelor’s Administration degree, Economics and/or related.
    Min. 15 years’ experience in Oil & Gas or MNC Mining, Manufacturing Industry, of which at least 5 Years in A similar position (preferred).
    Min. age 40 years old

General Manager
Sulawesi Selatan

Requirements:

    Bachelor’s degree in engineer preferred Petroleum Engineering.
    Min. 20 years’ experience in Oil &Gas or MNC Mining, Manufacturing Industry, of which at least Five (5) Years in a similar position.
    Min. age 45 years old

Lowongan Perta-Samtan Gas Terbaru November 2012
Apply Now